סיפורים לכבוד שבת

מפעים: כל הנוסעים ירדו מהאוטובוס, כדי לאפשר לנהג להגיע הביתה לשבת

מפעים: כל הנוסעים ירדו מהאוטובוס, כדי לאפשר לנהג להגיע הביתה לשבת
 
מה קורה כאשר נהג שנמצא בבני ברק אינו מספיק להגיע לביתו בזמן כדי להכניס את השבת? תושייתם של נוסעי קו 402 הובילה לפתרון יוצא דופן 
 
בשבועות האחרונים עובר מפה לאוזן סיפור מרגש ומיוחד במינו: זה קרה באחד מימי שישי, שעה קלה לפני כניסת שבת. אוטובוס קו 402 עשה את דרכו מירושלים לבני ברק, כאשר בדרך היו פקקים גדולים והשעון תקתק.
 
נהג האוטובוס, אדם ללא כיפה, התקשר לאשתו בדיבורית ואמר לה: "אני לא אספיק להגיע הביתה לראשון לציון לפני שבת, אני עושה שבת בבני ברק". האישה נלחצה: "מה? בישלתי והכנתי, ואתה לא תגיע?" הנהג התנצל, אך מיהר לסיים את השיחה.
 
במושב הקדמי ישב אדם חרדי בדרכו לבני ברק ששאל את הנהג: "יש לך אולי מיקרופון?" הנהג השיב בחיוב, והבחור לקח את המיקרופון, קם ממקומו ואמר לנוסעים: "יהודים יקרים, יש לנהג שלנו בעיה. הוא לא יספיק להגיע הביתה לפני שבת, אז אני מבקש שכולכם תסכימו לרדת בתחנה הראשונה בבני ברק".
 
הנוסעים שמעו את הדברים ו... הסכימו.  אלא שהנהג אמר בתגובה: "תודה, אבל גם אם כולכם תרדו בתחנה הראשונה לא אספיק להגיע לראשון לציון לפני שבת".
 
בשלב זה התערב אחד הנוסעים והציע: "אני גר בבני ברק, סמוך לתחנה הראשונה, תבוא אליי הביתה ואתן לך את המכונית שלי כדי שתיסע לראשון לציון".
 
וכך היה. הנוסעים ירדו בתחנה הראשונה בבני ברק, הנהג החנה את האוטובוס בסמוך לביתו של האיש, לקח את רכבו ונסע לראשון לציון לשבת. האוטובוס שחנה ברחוב הצר בבני ברק גרם לסיפור המיוחד לעבור מפה לאוזן, והנה הבאנו אותו גם כאן, לפניכם.