מאמרים

לא להבהל: קטע מתוך מכתב לאבא ואמא

מתוך מכתב לאבא ואמא ! - דור סלטי, אתר מקושרים


אבא ואמא יקרים! לא להבהל
לחזור בתשובה זה לא שחור או לבן. יש גם חוזרים בתשובה מדענים, אינטלקטואלים, שחקנים וזמרים.
בן שחוזר בתשובה היה ותמיד ישאר הבן שלכם, הוא תמיד יאהב אתכם, ואולי גם יותר (הדת מחייבת את כיבוד ההורים והדאגה להם). אז כדאי להרגע, אדם נשאר אדם, אז לא להיות קיצוניים!

חוזרים בתשובה יש מכל גווני הקשת הישראלית, וכולם המשיכו ליצור ולהתפתח גם בתור חרדים. עבור רבים החזרה בתשובה פתחה צוהר להתפחות אישית ויצירה.
יש חוזרים בתשובה אינטלקטואלים, אנשי מדע ומחשבה. פילוסופים כמו ד"ר דניאל שליט ובני לוי חזרו בתשובה. עוד חזרו בתשובה פרופ' ירמיהו ברנובר, פרופ' דורון אורבך, אריק נוה (מרצה לפיזיקה), פרופ' ג'רלד שרודר, חיים ציגלר. ומצויים גם מרצים רבים העוסקים במדע והשקפה, כמו הרב מרדכי נויגרשל, הר' צבי עינבל (מרצה), הרב זמיר כהן, הרב יצחק פנגר ועוד רבים נוספים.

גם שחקנים ידועים בחברה הישראלית בחרו לחזור בתשובה: אורי זוהר, יהודה ברקן, שולי רנד, אביתר בנאי, רותי נבון, אקי אבני, איקה זוהר, אביתר לזר, חנן לדרמן, דורון שפר ועוד.
גם לא מעט זמרים חזרו בתשובה כמו עדי רן, אבי טולדנו, עופר לוי, שלומי שבת, אהוד בנאי, גד אלבז, אתי אנקרי, אריאל זילבר, חדוה לוי, יחיאל ארז, בני אלבז ועוד.
אנשי עסקים חזרו בתשובה, כמו שלמה קאליש ורמי פלר.
גם שחקני כדורגל חזרו בתשובה, כמו שלמה קירת, אילן אלהרר ואביתר לזר.
גם דוגמנים חזרו בתשובה, מפורסם בהם אביחי כהן.

כפי שאתם רואים, לא מעט אנשים חזרו בתשובה, והם עדיין מחייכים וצוחקים, עוזרים לזולת ודואגים, יש להם משפחה וילדים והם עדיין בני-אדם בדיוק כמוכם. אז נא להרגע. חזרה בתשובה היא לא סוף החיים, אלא דרך חיים.